Distances līgums

Vispārīgie lietošanas noteikumi

1. Pirms sākt lietot SIA „5 labas ziņas” (reģistrācijas Nr. 42403027123, adrese – Skolas iela 8A – 42, Rēzeknē, LV- 4601) interneta vietni www.a12.lv, lūdzam rūpīgi izlasīt šos noteikumus (turpmāk – noteikumi).

2. Apmeklējot interneta vietni www.a12.lv vai izmantojot tajā izvietoto informāciju par precēm un pakalpojumu sniegšanu, Jūs personiski vai Jūsu pārstāvētā persona, ja darbojaties tās vārdā, piekrīt šiem noteikumiem.

3. Gadījumā, ja nepiekrītat šiem noteikumiem, lūdzam neapmeklēt un nelietot interneta vietni www.a12.lv, kā arī neizmantot tajā piedāvātos pakalpojumus un ietverto informāciju.

4. Informējam, ka SIA „5 labas ziņas” interneta vietnē www.a12.lv ievadītās informācijas (tai skaitā fizisko personu datu) apstrādes mērķis ir tajā norādīto pakalpojumu sniegšana un palīdzības sniegšana interneta vietnes www.a12.lv lietošanas laikā.

5. SIA „5 labas ziņas” ir tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt interneta vietnes www.a12.lv saturu un lietošanas noteikumus. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas interneta vietnē www.a12.lv.

6. Ar brīdi, kad sākat lietot interneta vietni www.a12.lv vai minētajā vietnē veicat jebkādas aktivitātes, tiks uzskatāms, ka esat iepazinies ar lietošanas brīdī spēkā esošajiem noteikumiem un ievērosiet tos. Katram interneta vietnes lietotājam ir pienākums regulāri pārlasīt noteikumus, lai savlaicīgi būtu lietas kursā par tajos veiktajām izmaiņām. Ja nepiekrītat noteikumiem, tad aizliegts lietot interneta vietni.

7. Interneta vietnes www.a12.lv lietotājiem ir tiesības izmantot tajā piedāvātās iespējas un pakalpojumus par cenu, kāda ir spēkā attiecīgā pakalpojuma piedāvāšanas brīdī. SIA „5 labas ziņas” ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskatiem mainīt interneta vietnē www.a12.lv norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.

8. Preces un pakalpojumus var iegādāties tikai interneta vietnē www.a12.lv reģistrēti lietotāji.

9. Lai kļūtu par interneta vietnes www.a12.lv reģistrēto lietotāju, ir jāievēro interneta vietnē www.a12.lv noteiktā reģistrēšanās kārtība.

10. Katram interneta vietnē www.a12.lv reģistrētajam lietotājam ir pienākums neizpaust citām personām savus piekļuves datus. Ja interneta vietnē www.a12.lv tiek veiktas darbības ar reģistrēta lietotāja profilu (t.sk. tiek pirktas preces un/vai pakalpojumi), izmantojot pareizu lietotājvārdu un paroli, tad tiek uzskatīts, ka darbības attiecīgajā profilā ir veicis pats reģistrētais lietotājs.

11. Gadījumos, ja ir neskaidrības par SIA „5 labas ziņas” interneta vietnē www.a12.lv ievietoto dokumentu formu aizpildīšanu, lūgums sazināties, rakstot uz zurnals@a12.lv.

12. Jums ir tiesības atteikties no jebkādu jaunumu saņemšanas, rediģējot šo informāciju savā lietotāja profilā, atrakstoties no jaunumu saņemšanas, noklikšķinot uz epasta saites vai nosūtot informāciju uz e-pastu: zurnals@a12.lv

Personas datu izmantošana, konfidencialitāte un dzēšana

13. SIA „5 labas ziņas” informē, ka Jūsu iesniegtie dati tiek iekļauti SIA „5 labas ziņas” klientu datu bāzē, ar mērķi nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Personas dati tiek uzglabāti atbilstoši vispārējās datu aizsardzības regulas prasībām un saskaņā ar LR likumos un normatīvajos aktos noteikto kārtību.

14. Jums ir tiesības pieprasīt SIA „5 labas ziņas” dzēst Jūsu datus no SIA „5 labas ziņas” datu bāzes, ja to pieļauj LR spēkā esošā likumdošana un normatīvie akti. Pieprasījumu par Jūsu datu dzēšanu Jūs varat nosūtīt uz zurnals@a12.lv, kā arī vietnē www.a12.lv savā lietotāja profilā.

15. SIA „5 labas ziņas” informē, ka norādot savu e-pasta adresi, piekrītat, ka tā tiek iekļauta datu bāzē un uz to var tikt nosūtīta no interneta vietnes www.a12.lv paziņojums/atgādinājums par uzsāktajiem, bet nepabeigtajiem preču pasūtījumiem, informācija par abonementa beigu termiņa tuvošanos, rēķins par veikto pasūtījumi/pirkumu.

16. Iegādājoties interneta vietnē www.a12.lv piedāvātās preces un pakalpojumus, klientam jāsniedz pieteikuma formā prasītā informācija, kuru SIA „5 labas ziņas” izmanto, lai nodrošinātu preses izdevuma piegādi un lai sazinātos ar klientu. Klientam jāiesniedz sekojoša informācija:

  • preses izdevums un abonēšanas periods;
  • vārds, uzvārds vai juridiskās personas nosaukums un reģistrācijas nr.;
  • precīza piegādes adrese, pasta indekss, telefona numurs, e-pasts

7. Preses izdevuma abonements stājas spēkā pilnas abonēšanas cenas samaksas brīdī un ir spēkā klienta izvēlētajā abonēšanas periodā.

18. Abonētos preses izdevumus Latvijas teritorijā piegādā VAS „Latvijas Pasts”, SIA „5 labas ziņas” atkarībā no klienta norādītās piegādes adreses; Eiropā un citur pasaulē – Izdevniecība ar pasta sūtījumiem (vienkāršā bandrole). Piegādes cena ir iekļauta abonēšanas cenā.

19. Piekrītot interneta vietnes www.a12.lv abonēšanas un pirkšanas noteikumiem, Jūs piekrītat, ka Jūsu norādītie personas dati ar mērķi nodrošināt Jums kvalitatīvus pakalpojumus tiek nodoti sekojošām trešajai personai:

  • ja abonējat preses izdevuma drukāto versiju: preses piegādātājiem VAS „Latvijas Pasts”, atkarībā no klienta norādītās piegādes adreses;

20. Ja Jūs esat devis piekrišanu, SIA „5 labas ziņas” ir tiesības izmantot Jūsu adreses datus, telefona numuru un e-pasta adresi mārketinga aktivitātēm, tirgus izpētei, kā arī lai informētu par uzņēmuma pakalpojumiem un īpašajiem piedāvājumiem.

21. Jūsu lietotāja profilā Jūs varat sekot līdzi savai interneta vietnē www.a12.lv veikto pirkumu vēsturei, spēkā esošajiem preses izdevumu abonementiem, labot vai dzēst sava lietotāja profila datus.

Norēķinu veidi interneta vietnē www.a12.lv

22. Par pirkumu var norēķināties sekojošos veidos:

  • ar maksājuma kartēm Eurocard/MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron;
  • samaksājot rēķinu ar pārskaitījumu bankā vai internetbankā. Maksājumā obligāti jānorāda rēķina numurs, maksājums veicams līdz datumam, kas norādīts uz rēķina;
  • ar Paypal.

23. Brīdinām, ka, veicot rēķina apmaksu, atkarībā no izvēlētā apmaksas veida un vietas no klienta var tikt iekasēta maksa par rēķina summas apmaksas transakcijas veikšanu. Komisijas maksas lielumu nosaka konkrētā pakalpojuma sniedzējs. Izdevniecība neatbild par tās lielumu. Lūdzam klientus izvēlēties sev izdevīgāko norēķinu veidu.

24. Ja rēķins netiek apmaksāts norādītajā laikā, preses izdevuma piegāde netiek sākta. Ja rēķins tiek apmaksāts pēc norādītā laika, tad Izdevniecība noformē abonementu un nodod to piegādei ar tuvāko iespējamo datumu

Izmaiņu veikšana interneta vietnē www.a12.lv ievadītajos datos

25. Pieprasot SIA „5 labas ziņas” vai tās vārdā pārstāvētai personai veikt izmaiņas Jūsu veiktajā pasūtījumā, lūdzam ņemt vērā, ka izmaiņas iespējams pieteikt, rakstot e-pastu uz  zurnals@a12.lv no pasūtījumā norādītā e-pasta adreses vai sazinoties ar SIA “5 labas ziņas”, zvanot no pasūtījumā norādītā telefona numura uz Klientu servisa daļas tālruni: 23305181. Mainīt preses izdevuma piegādes adresi var, zvanot uz žurnāla A12 klientu servisa daļai uz tālruni 23305181 vai nosūtot ziņu uz e-pastu zurnals@a12.lv, vai pa pastu Skolas iela 8A – 42, Rēzekne, LV-4601, vai veicot izmaiņas savā lietotāja profilā.

Abonementa pāradresācija

27. Lai pāradresētu preses izdevuma abonementu, sazinieties ar žurnāla A12 Abonēšanas daļu, zvanot uz tālruni 23305181 vai rakstot zurnals@a12.lv. Par preses izdevuma pāradresāciju var tikt pieprasīta samaksa atbilstoši preses piegādātāju noteiktajai pāradresēšanas pakalpojuma cenai.

Abonementa pātraukšana

28. Pārtraukt abonementu var ar nākamo mēnesi, atsūtot abonenta iesniegumu uz e-pastu zurnals@a12.lv. Iesniegumā jānorāda, periods uz kādu žurnāls bija abonēts, abonementa noformēšanas veids, abonenta vārds un uzvārds, juridiskai personai nosaukums un reģistrācijas nr., precīza adrese, klienta banka un bankas konts, uz kuru pārskaitīt naudu. Tāpat lūdzam norādīt iemeslu, kāpēc vēlaties pārtraukt abonēšanu. Divu nedēļu laikā iesniegums tiks izskatīts un nauda par atlikušo periodu pārskaitīta uz iesniegumā norādīto kontu.

Pretenzija

29. Lūdzam abonentus iesniegt pretenziju par nepiegādātu vai laikus nepiegādātu izdevumu – 20 (divdesmit) kalendāro dienu laikā – pa tālruni 23305181. Saņemtā pretenzija tiks nosūtīta piegādātājam, kas iespējami īsākā laikā novērsīs iemeslus, kāpēc izdevums nav saņemts. Nepieciešamības gadījumā Izdevniecība lūgs Jūs papildus iesniegt arī rakstisku pretenziju.